Hehe na 7nm a aby nepřekážel, když tam bude mít 100-120 KIAS? To právě bude zdržovat, protože to je tak cca v oblasti FAFu, což je hoooodně daleko na takovou rychlost a než se dosmyká k prahu dráhy, tak nějaká cessna stihne udělat 2 okruhy 
Deceleration approach je dobrá věc Netvrď mi, že ATRo není schopné s vytaženým podvozkem a klapkama brzdit z cca 180-200 na 120-100 Když vezmu bulíka, což je potvora, která má nějakou setrvačnost a od FAFu (cca 8nm) do 4nm zpomalí z 210 KIAS na 140-160 KIAS v pohodě, tak proč by to nezvládla krabice, jako ATRo? Když na FAF přiletíš při 180-200 KIAS, stáhneš to na volnoběh a postupně v G/S budeš vytahovat mechanizaci a podvozek, tak není možné, abys na 3-4 nm měl plně přistávací konfiguraci a k tomu odpovídající rychlost  |
|