Ono toto přímo upravuje ICAO ANNEX (tuším 1). A to obzvláště po známé kraksně B747 PanAm, kdy letadlo odpálil terorista poté, co vystoupil z letadla a v letadle zůstali jeho kufry. Proto se dnes před každým odletem dělá tvz "konsolidace" (doufám, že si to pamatuju správně,protože většinou bezpčnostní školení ...) To znamená, že každé zavazadlo musí mít svého kaštana na palubě. Pokud tomu tak není, tak je zavazadlo vyloženo. Proto někdy vidíte letadlo se zavřenýma dveřma a balíkáře, jak přehrabují kufry, aby našli to, které má být vyndáno. Při mezipřistání, pokud cestující opustí palubu letadle, nebo pokud někdo už dál nepokračuje, by měly být kufry a veškeré věci vyndány z letadla. každý cestující, který letadlem pokračuje by si měl označit své věci a ty pak budou opět naloženy, nebo si je vezme zpět na palubu. Ty věci, které zůstano neoznačeny budou zničeny. POkud je to zavazadl, které je ztraceno, nebo nějaký náklad, tak by mělo zůstat ve skladu minimálně 48 hodin.Pak je teprve možné je odeslat do místa určení. |
|