FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 20. 10. 2025, svátek má Vendelín Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: rozlišení textur (dpi) Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: rozlišení textur (dpi)   12. 5. 2009 / 09:23
anatolij   
Do počítačové grafiky, kde nejde o tisk, žádné DPI netahejte. To je většinou naprosto bezvýznamná jednotka, DX ani OpenGL s ničím takovým nepracuje. Důležité je pouze rozlišení o to ideálně aby bylo v mocninách dvojky (256x256, 512x512 atd). To že ti mizí dráty na plotě a zůstávají po nic třeba jen tečky je dáno ořezáváním alphy v grafické kartě. Pokud používáš jednobitovou alfu (pixel zcela ne/průhledný, např. DXT1), pak toto nastává a je potřeba čáru v textuře ztlustit. Při oddálení od plotu, kdy se už uplatní horší mipmapa ty dráty stejně zmiznou.

Pokud používáš vícebitovou alphu (plynulé přechody, např. tuším DXT3), pak by se ti dráty na plotě měly zobrazit celé, viditelné by měly být i dále od kamery. U objektů s texturou s vícebit alphou pak hrozí špatné řazení ve scéně - třeba za plotem neuvidíš stromy. Pokud taková situace nastane, je (nejsem si teď jist, jestli to určitě pomůže, už jsem na to pár let nesáhl) rozdělit plot v gmax na více objektů. Možná dokonce rozdělit na více samostatných MDL a napozicovat to v XML. Ale to už je mimo téma - to jen tak, kdybys na to narazil.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ