Kdybys věděl aspoň trošičku, co obnáší létání na érlajneru, tak bys sedal na letiště po každém letu víceméně zpocený až do trenek... Tím myslím aspoň v začátcích. Když bys to raději prolítal, tak je to fajn, ale pokud to chceš srovnávat, tak aby k tomu byl přístup stejný. Nebo bys to raději investoval do lítání v reálu, kde "tlemíš z okna" jako pax, nebo bys chtěl šmidlat s "knyplem"?
Ono řídit veklé éro není v tom, co si drtivá většina rádoby IFR virtuálních pilotů myslí - tedy nacvakat do CDU trať, nastartovat, vzlítnout, zapnout AP, po přistání AP vypnout, zajet na stojánku a po dobu letu chrápat nebo jet na výlet... O tom to fakt není A takový homecockpit ti k tomu může docela dost pomoct, aby ses zapotil (protože to jinak působí) 
A když srovnám moje nedávné zkušenosti na jednoduchém simu založeném na FSce, tak ikdyž ty éra nejsou simulované ani z poloviny, jako reálná mašina, tak pokud to člověk chce lítat ARAIG, tak by si měl sehnat druhého pilota, protože v jednom se to zvládat všechno prostě dost dobře nedá 
Asi to moc žeru, ale rozhodně si víc užiju let, když si ho naplánuju, spočítám palivo a v průběhu letu si to třeba nějak kontroluju, zaznamenávám, dělám podle cheků (trošku schyzofrenicky si skoro sám ze sebou mluvím i approach briefing apod. ), než bych měl sedět jak někdo 12hod. u prakticky nehybného obrázku a chcípat nudou...
PS: nevím kde, ale za mega si "papíry na dopraváka" dneska neuděláš... možná tak v integrovaném výcviku se dostaneš někde tam, ikdyž v celkových nákladech se ti to stejně dostane někde kolem 1,25 mil., ale v dnešní době je spíš třeba počítat s 1,5mil. + typovka (nějakého půlmega navíc), což je už možná i dvojnásobek, co homesim... a navíc doma na homesimu to nemusíš tak hrotit a můžeš si relaxačně hrát. V reálu je to pak úplně jiná drezůra  |
|