Tak zrovna na Acer bacha. Většina servisních středisek skončila a nebo mohou pracovat již jako sběrny. Autorizovaný servis je nyní jeden jediný u nás a to v Brně. Pokud se něco podělá a v Brně to nedali do kupy (4 z 5. notebooků jedné série), odeslali notebooky někam do rajchu a vrátili je sice opravené, ale za necelé tři měsíce... Než naše firma přešla k Dellu, měli jsme spousty notebooků Acer a můžu říct, že jako peklo. Nebyl problém narazit na zcela nepovedenou sérii, ale pravda, i na dobrou. Bylo to tak půl na půl, když to zprůměruju. Acer bych tedy rozhodně nikomu nedoporučil už jenom kvůli tomu mrdníku se servisama.
Styl záručních oprav rozhodně stejný není a proto jsem se Dellu upsal i já a předplatil si tříletou záruku takovou, že když se mi podělá notebook, zavolám jim a do 24hodin přijede servisák po celé EU a notebook mi opraví na místě (a to i za cenu výměny stroje) A tato sranda stojí na ceně notebooku tak o 3000 navíc. Podobně to měli prý ještě Fujitsu-Siemens, ale osobní zkušenosti s nimi nemám, tak je to info z druhé ruky. |
|