FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 15. 8. 2025, svátek má Hana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury stromů pro tvorbu scenerky Jeden příspěvek | Celý strom
Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 21:04
FSPilot   
Já si je dělal sám Vypadá to docela dobře a můžeš si tak udělat jakékoliv stromky

Postup bych viděl asi takto:

1) nafotíš (ideálně někde na kopci osamocený strom toho druhu, který potřebuješ)
2) vložíš fotku do Corelu jako objekt
3) ořízneš spodek (trávu apod.) a přes průhlednost barvy odstraníš oblohu - s tím si je třeba trošku pohrát
4) zůstane ti jen objekt stromu. Dáš tomu černé pozadí a takovým způsobem umístíš např. 4 stromy
5) až to budeš mít, zkopšíš do Photoshopu a vytvoříš alfa kanál (neumím s tím pracovat v Corelu) a v Corelu vezmeš ty stromky, jako objekty a dáš jim jas a kontrast na maximální úroveň, takže budou bílé - nesmí se s nimi pohnout
6) výsledný černobílý obrázek s těmi ořezanými stromky překopčíš do "fotokramu" (Photoshop) a uložíš jako alfa kanál
7) výsledek uložíš s libovolným názvem jako 32-bit .bmp

A je to Když máš dobrý materiál na fotkách, tak je to celé při trošce zkušeností práce na 15-20min
 1x  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ