|  | |  | Ten folklór má jeden jediný účel - alespoň nějak vychovat nezodpovědné piloty k troše zodpovědnosti.
Když se někdo, bez vážnějšího důvodu (např. neplánovaná změna trati) zeptá na aktivaci prostoru, který na daný den není vůbec plánován (a bohužel je to příliš často), tak sem tam dostane odpověď podobného charakteru.
Ti trpělivější a taktnější z nás, co zastávají Scandalovu myšlenku, že na frekvenci se nejebe, předají informaci větou "LKR4 není aktivní ani plánovaný" s lehkým důrazem na poslední dvě slova, najivně doufající, že snad pilot pochopí, že se ptal zbytečně.
Ti méně trpěliví a méně taktní holt po takovém dotazu jebou.
Ať tak nebo tak, v obou případech se jedná ze strany pilota o poněkud sobecké "zneužití" účelu letecké informační službny, kterým nahrazuje svou špatnou navigační přípravu. |
| |
 | LKR8 - David75  | 14. 09. 09 v 20:27 |
|
 |  | LKR8 - Lowmick  | 14. 09. 09 v 20:45 |
|
 |  |  | LKR8 - David75  | 14. 09. 09 v 20:48 |
|
 |  |  |  | LKR8 - Lowmick  | 14. 09. 09 v 20:50 |
|
 |  |  |  |  | LKR8 - Lowmick  | 15. 09. 09 v 00:00 |
|
 |  |  |  |  |  | LKR8 - kuma  | 15. 09. 09 v 09:03 |
|
 |  |  |  |  |  |  | LKR8 - Marky Parky  | 15. 09. 09 v 10:25 |
|
 |  |  |  |  |  |  | LKR8 - Lowmick  | 15. 09. 09 v 10:26 |
|
 |  |  |  | LKR8 - Marky Parky  | 15. 09. 09 v 13:34 |
|
|