FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Block to block - jak měřit Jeden příspěvek | Celý strom
Block to block - jak měřit   26. 9. 2009 / 07:36
leonell
Tak teď jste mně totálně zblbli.
Konkrétně - ČSA OK0024, "odlet" z LKPR v 11:20, "přílet" LKMT v 12:20, letadlo ATR42.
Ve FSP je nastaveno 60 minut.

Začnu někdy v 11:00, po nastoupení zavřu dveře, nastartuju motory a provedu nastavení FMC a další checklisty před pojížděním, uběhne odhadem tak 15 minut, pokud to dělám poctivě. Parkovací brzda MUSÍ být stále aktivní.
V 11:20 vypnu parkovací brzdu a FSP začne počítat. Teď by mohl přijít do hry další čas, čas přiděleného slotu, ale to nechme stranou. Přiletím do Ostravy, dojedu před terminál na stojánku, zastavím. Nyní by mělo být přesně 12:20 a FSP by měl PŘESTAT počítat. Což podle mně udělá, pokud aktivuji parkovací brzdu. Následuje tuším minuta chladící prodlevy na minimu, povypínání nepotřebných přístrojů, vypnutí motorů - uběhlo nám několik minut od zastavení. A teprve TEĎ otevírám dveře.

Tak kdy to ten FSPAX odpíská? A je skutečně pravda že správné časy jsou od odjetí po zastavení?
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ