Ivo, mozna ze zapominas na par veci. Napriklad ze nejblizsi obydli prilehlych obci je od prahu drahy jen 0.7nm, ty vzdalenejsi pak cca. 3-5nm, a co me moje chabe znalosti staci, tak mam za to ze dopravak v takove vzdalenosti ma jiz pokrocile stadium pristavaci konfigurace a rozhodne nejede na idle. Zadruhe pak to prirovnani k provozu silnicnimu je celkem trefne, ale na spatne urovni -> lide neprotestuji proti provozu, protoze to dost dobre nejde (silnice je "vsech" a co vozidlo to jina odpovedna osoba), ale vem si co se dejee kdyz se nekde rozhodnou postavit vysokokapacitni komunikaci (aneb nase slavne stavby dalnic), kolikrat dokazi obyvatele prilehlych obci rozpoutat doslova peklo.
Jinak abys me pochopil, ja nejsem proti zamerum s Vodochody, ale zase se nedivim ze lide protestuji, sam bych na jejich miste asi take v prvni rade zkousel ve svem vlastnim sobeckem zajmu takovouto zmenu nepripustit, a az teprve potom bych se stehoval. Ono nez se jim tam pripadne rozjede pozitivni reakce na blizkost letiste (napr. vyrobni provozy pro ktere je dostupnost letiste klicova), tak dojde k prudkemu propadu ceny tamnich nemovitosti, a to asi neni lhostejne nikomu. |
|