Ja myslim ze z hlediska VFR treninku jo. Ze mne ATC nepusti IFR bez FPL to je naprosto v poradku. Celou dobu tady melu o VFR.
A to ze na mne nebude mit ATC cas, to je take naprosto v poradku a deje se to i v reale. A to tak ze pokud jsi na zemi rekne ti napr. "cekejte, zavolam vas" No a pak sedis a cekas az se ti ozve.
Kdyz jsi ve vzduchu, muze te nechat vyckavat Treba nad Brandyskem. Stalo se mi treba "Vyckavejte nad Brandysek, ocekavejte 10 minut". Maly VFR letadlo, at uz s FPL nebo bez nej je pro ATC az uplne to posledni o co se stara.
Pokud jde o tu vysku - tu mi pri VFR urcil pro jeho oblast (LKPR CTR)ridici. Rekl max. 2000 ft. Po opusteni CTR uz je to na mne, abych mu nevletel do jine rizene oblasti.
Jo, neco jinyho by bylo kdybych chtel letet VFR z LKPR do LKPD. Jednak na LKPD MUSIM podat plan nebot je to polovojenske letiste a druhak kdybych si ja pral letet mimo prostor tridy G, napr. 3500ft, tak potom souhlasim, to musim podat plan, ale zadnej jednoduchej, nybrz kompletni.
Tolik VFR realita. Ale u vas na siti si to koneckoncu muzete delat jak chcete
|
|