FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 8. 2025, svátek má Luděk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Position vs Nav lights Jeden příspěvek | Celý strom
Position vs Nav lights   27. 10. 2009 / 21:41
kluk ušatá
Ja si myslim, ze to je letadlo od letadla jina nomenklatura. Zaklad je spis vedet co ma ktery svetylko znamenat, podle toho co dela.

Spravne byl popsan beacon/majak, ten musi svitit bud pri pohybu letadla (treba i p/b) a nebo pri bezicim motoru. Je to normalne cervene svetylko, bud majacek, nebo blikatko (treba ATRka maj ale bily).
Dale existujou zableskove majaky/strobes, ktery se u nas zapinaj se vstupem na drahu za ucelem odletu a vypinaj po uvolneni. Nekde se prej zapinaj se vzletem. Normalne sou na koncich kridel a nekdy i na konci trupu.
Pozicni/navigacni svetla jsou ty, co sviti na jednem kridle zelene, a na druhem cervene, taky nekdy sviti na chvostu bile. Co sem odpozoroval, tak ty sviti furt, kdyz je letadlo pod proudem (treba na turn-aroundu se vubec nevypinaji).
Wing lights jsou urceny na osvetleni nabezek kridla, coz pomaha pri kontrole namrazy. Co sem odpozoroval, tak nektere spolecnosti je mivaj zapnuty soucasne s beaconama, nektere vubec. Podobne se spolecnost od spolecnosti lisi i logo lights, ktery osvetlujou SOPku letadla. Ja je normalne mivam zapnuty furt, stejne jako navy. Nekdy je vypinam v hladine.

To se tyce vse velkeho letani, jak je to v malem, nevim.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ