|  |  | AirSimmer A320 - vrácení peněz 12. 11. 2009 / 07:27 | |
|  | Navazuji na debatu z 10/11.
Letadlo jsem zakoupil, vyzkoušel a... zklamán požádal přímo AirSimmer o vrácení peněz. Reakce z jejich strany byla rychlá, velmi slušná (i omluva padla), velmi profesionální. Následné vlastní vrácení peněz od Flight1 šlo jako po másle.
Nadšen nezvyklou vstřícností jsem AirSimmerům poděkoval a vyjádřil naději, že advanced verze bude v dohledné době k mání. Obratem jsem dostal odpověď, že se bude jednat o "úplně jiné letadlo, bez chyb, jehož vývoj probíhá do jisté míry samostatně, a proto také nebude možné basic verzi updatovat na advanced.
Nechci vypadat naivně, ale coby airbusový nadšenec si dovolím se chovat ne zrovna racionálně. Už se zase těším jako malé dítě a doufám, že to všechno bude pravda. Ne-li, požádám o vrácení peněz. Nacvičil jsem to |
| |
|
 |  |  | AirSimmer A320 - vrácení peněz 12. 11. 2009 / 09:16 | |
|  | Můžeš popsat, jak požádat F1 o vrácení peněz? Díky. |
| |
|
 |  |  |  | AirSimmer A320 - vrácení peněz 12. 11. 2009 / 23:05 | |
|  | Napsal jsem na AirSimmer a oni mi poslali tento link:
A refund is really easy to get. Just contact Flight1.com @ http://www.flight1.com/ticket.asp and fill out their ticket form with a request for a refund, then follow their easy instructions. Flight1 has excellent customer service and a 30 day refund policy, no questions asked, so you should be in very good hands.
a tam už je to velmi jednoduché, uvidíš. Hlavně musíš založit/vyplnit nový ticket a jde to jako po másle. |
| |
|
 |  |  |  |  | AirSimmer A320 - vrácení peněz 13. 11. 2009 / 06:49 | |
|  | Dík, ještě počkám, jak se to s nima vyvrbi, a pak to kdyžtak udělám.... |
| |
|
|