Opět prokazuješ, že jsi vůbec nepochopil to, co jsem navrhoval. Já nemám vůbec nic proti křižování těch cest, to je naprosto v pořádku a od toho jsem odvíjel i ten plánek, který je mimochodem na realizaci výrazně, ale opravdu velmi výrazně jednodušší. A jde mi jen o to, jakým způsobem to křížení provést a to, co tam je je naprostý nesmysl. Představ si, že na tom kruháči bude bouračka nebo že tam bude větší provoz... zcela to paralizuje výjezdy z dálnice, protože těch pár metrů, které vedou při odbočce pohltí pár aut a pokud to vepředu zastaví úplně, tak jsou ti za ním v prdeli, protože pokud sjedou z horní dálnice, tak dolů neuvidí a z kopce budou muset zbrzdit ze např. 130 na 0 na těch pár metrech. A nechtěj mi vykládat, že je tohle bezpečnější řešení, než převést tohle jen pravotočivou zatáčkou na druhou dálnici, kde se může plynule napojit na připojovací pruh prakticky bez brždění... ani si nechci představit, jak to bude vypadat s hustším provozem v zimě, nebo při přizemních mrazících, ke kterým jsou mosty obzvlášť náchylné...
Tohle je bezpečnostní zrůdnost, ne dílo. |
|