Ani jsem to celé nečet... je to moc dlouhé Sice kruháč eliminuje odbočování vlevo, ale ukaž mi v tom místě na mém řešení, kde odbočuju doleva... nějak to tam nemůžu najít, takže ohrazování se na odbočení vlevo je zcela zcestné.
Naopak je tam jedna velmi výrazná bezpečnostní mezera. Kdyby ten kruháč byl tak, že při napojení se k němu musíš zatočit doprava jako u normální křižovatky, tak potěš koště. Pokud je řešen připojovacími pruhy, tak je to možná ještě horší, než to předchozí řešení. Jednoduše řečeno, vjedeš na připojovací pruh, neznáš to tam, automaticky se řadíš vlevo, najednou po 50m zjistíš, že odbočka, kam chceš jet je v tom samém pruhu a tak se "lekneš" a honem vpravo zpět do toho pruhu, no, ale co když tam už bude jiné auto? Takhle se zabil pár v autě u nás cca 2 týdny po dostavění mimoúrovňového křížení založeném na tomhle pricipu. Obávám se, že tam to dopadne při nejlepším jen jednou takovou nehodou za delší dobu. |
|