|  | Re: APR HOLD 10. 9. 2004 / 13:10 | |
|  | Předpokládám, že jde o funkciu A/P APP HOLD, neboli funkce , která usadí letadlo do LLZ a GS na ILSu.
Takže první připomínka je, že daná dráha musí mít opravdu ILS , nejen LLZ, jako to má např. RWY29 na LKKV.
Postup v offline simulaci je asi tento ( def. 737 ):
- localiser se má protnout v uhlu do 30stupnu ve vzdálenosti 11-16NM a ve výšce, kdy je letadlo v momentě, kdy protíná paprsek localizeru ( t.j. horizontální ), bezpečně POD skluzovou rovinou. Rychlost cca 180-210kts ( čím pomaleji, tím lépe ). S rychlostí souvisí i rozsah vysunuté mechanizace.
Doporučil bych letět v režimu A/P "HDG" kursem odlišným max .o 30st z libovolné strany od osy LLZ. V okamžiku, kdy se pohne indikace na Horizontal Situatuion Indication ( hne se břevno ) tak je potřeba přepnout A/P z režimu HDG na APP ( ALT HOLD stále zapnutý ) a soustředit se na udržování rychlosti. Již předtím MUSÍ být NAV1 naladěn na frekvenci ILS !!!
Letadlo by se mělo "nějak srovnat" do LLZ, stabilizovat ( rychlost doporučuji postupně redukovat na 160kts ) a teprve potom se přiblíží ke skluzové rovině a začne klesat. A/P stále v režimu APP + ALT HOLD , on se sám vypne.
Až tohle nacvičíš tak je možné se naučit ručně letadlo dorovnat do osy LLZ a pak zapnout A/P APP, to vede k tomu, že se odstraní odchylky a celý to běží hladce. |
| |
 |  |  | APR HOLD - napis (SVK007)  | 10. 09. 04 v 17:20 |
|
 |  |  |  | APR HOLD - Tragédie v JZD  | 10. 09. 04 v 17:23 |
|
 |  |  |  | APR HOLD - Vita Zenisek  | 10. 09. 04 v 17:25 |
|
 |  |  |  |  |  | APR HOLD - Eddie75 (OK-PJM)  | 11. 09. 04 v 22:52 |
|
|