FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
APR HOLD Jeden příspěvek | Celý strom
Re: APR HOLD   10. 9. 2004 / 13:10
PavelS
Předpokládám, že jde o funkciu A/P APP HOLD, neboli funkce , která usadí letadlo do LLZ a GS na ILSu.
Takže první připomínka je, že daná dráha musí mít opravdu ILS , nejen LLZ, jako to má např. RWY29 na LKKV.

Postup v offline simulaci je asi tento ( def. 737 ):

- localiser se má protnout v uhlu do 30stupnu ve vzdálenosti 11-16NM a ve výšce, kdy je letadlo v momentě, kdy protíná paprsek localizeru ( t.j. horizontální ), bezpečně POD skluzovou rovinou. Rychlost cca 180-210kts ( čím pomaleji, tím lépe ). S rychlostí souvisí i rozsah vysunuté mechanizace.
Doporučil bych letět v režimu A/P "HDG" kursem odlišným max .o 30st z libovolné strany od osy LLZ. V okamžiku, kdy se pohne indikace na Horizontal Situatuion Indication ( hne se břevno ) tak je potřeba přepnout A/P z režimu HDG na APP ( ALT HOLD stále zapnutý ) a soustředit se na udržování rychlosti. Již předtím MUSÍ být NAV1 naladěn na frekvenci ILS !!!
Letadlo by se mělo "nějak srovnat" do LLZ, stabilizovat ( rychlost doporučuji postupně redukovat na 160kts ) a teprve potom se přiblíží ke skluzové rovině a začne klesat. A/P stále v režimu APP + ALT HOLD , on se sám vypne.

Až tohle nacvičíš tak je možné se naučit ručně letadlo dorovnat do osy LLZ a pak zapnout A/P APP, to vede k tomu, že se odstraní odchylky a celý to běží hladce.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ