Nekamenujte me. Ne kazdy lita s velkymi dopravaky a ne kazdy lita v prelidnenych oblastech zapadni Evropy, pripadne US.
Co se mi nelibi
1) automaticka adjustace hodin pri prekroceni casoveho pasme. Jak sakra pilot vi, nema-li GPS, ze prave ted prelitnul casovou hranici a ma pretocit hodiny.
2) Proc automaticky vim, jak jsem vysoko, pokud nemam informaci o aktualnim tlaku. Centru bych mel hlasit to, co vidim na budiku a ne skutecnou vysku. Pokud mi pak sdeli tlak, mohu si to upravit.
3) Proc automaticky vim, kde jsem kdyz se hlasim letisti. Ja to preci jen tusim. V okamziku, kdy kontaktuju letiste a rovnou mu rikam, ze jsem 13 mil na severozapad, tak uz ho nemusim hledat. Jiste, v civilizovanem svete bych tohle mel vedet dost presne. Rekneme ale, ze mluvim o tech mene civilizovanych castech sveta, kde priblizovaci plany k malym a strednim letistim jsou dost nepresne, pokud jsou vubec.
Takze se ptam, zda nekdo nevite, jak se techto informaci zbavit. Teda krome toho, ze zcela vypnu ATC. |
|