>Bouhžel v manuálo toho moc není, takže se musim takhle hloupě ptát ...
Od toho to tady je.
Takže LKPD, stojánka, Alterna
Nahodíš motory, do FMS vlozis:
APT LKPD
NDB TBV
FIX NOVUM
FIX BODAL
APT LKTB
Otočným kolečkem nastavíš heading dráhy v pouzivani, řekněme 09, takze 090 stupňů.
Zdroj autopilota nastavíš na GPS.
Najedeš na dráhu. Vzlétneš a snažíš se držet v ose (letíš na ruku), v bezpečné výšce zapínáš autopilota tlačítkem AP ENG, rozsvítí se AUTO ON nápis a LVL. Ten LVL hned vypneš a stiskneš HDG (heading = směr). Autopilot poletí přednastaveným kurzem (neřešíme teď výšku, tu si hlídáš ty).
Nyní klapneš NAV, to se změní na žluté (vyčkává, není aktivní).
Na FMS klikneš NEXT abys tam měl další bod trasy, tj TBV.
Klikneš DIRECTTO.
Na FMS se změní (sám) NAV na zelený a zhasne HDG. V tomto konkrétním případě se začne letadlo stáčet trochu doprava a sleduje již zadanou trasu na TBV a pak na NOVUM atd.
Osobně odzkoušeno v 9.41 |
|