Zapasim ted s jednou scenerii, kde mi v noci sviti lesy jako by to byla mesta. Na VTP2 polygonech jsou deafult textury (hlavne 93, 22 a 115 podle Ground2k). Uz jsem to rozdelil a mam jeden xxx_5.bgl pro polygony, ktere maji nocni textury a jeden pro ty, jejichz textury nemaji nocni variantu. Rozdeleni doporucil na avsimu Holger nekdy v unoru jako momentalne jedine reseni.
A stejne mi nektere polygony porad sviti, ac by nemely, zatimco mesta mi zhasla.
Zkusil jsem se podivat, jak jsou na tom jini a zjistil jsem, ze obdobne. S default texturami mi cell 413-114 (mozna to byla 414) Petra Sulce taky cela sviti, zatimco 418-116 od Dalibora Vinskeho nesviti vubec (tedy ani vesnice). Zkouseno pri soumraku, jak to vypada v noci vlastne nevim. Co mam blbe nastaveny v FS. Nebo vam to dela taky? |
|