FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s nocnimi texturami VTP2 polygonu Jeden příspěvek | Celý strom
Problem s nocnimi texturami VTP2 polygonu   15. 9. 2004 / 16:16
jirpe
Zapasim ted s jednou scenerii, kde mi v noci sviti lesy jako by to byla mesta. Na VTP2 polygonech jsou deafult textury (hlavne 93, 22 a 115 podle Ground2k). Uz jsem to rozdelil a mam jeden xxx_5.bgl pro polygony, ktere maji nocni textury a jeden pro ty, jejichz textury nemaji nocni variantu. Rozdeleni doporucil na avsimu Holger nekdy v unoru jako momentalne jedine reseni.

A stejne mi nektere polygony porad sviti, ac by nemely, zatimco mesta mi zhasla.

Zkusil jsem se podivat, jak jsou na tom jini a zjistil jsem, ze obdobne. S default texturami mi cell 413-114 (mozna to byla 414) Petra Sulce taky cela sviti, zatimco 418-116 od Dalibora Vinskeho nesviti vubec (tedy ani vesnice). Zkouseno pri soumraku, jak to vypada v noci vlastne nevim. Co mam blbe nastaveny v FS. Nebo vam to dela taky?
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ