FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 20. 10. 2025, svátek má Vendelín Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Maps2bgl posté Jeden příspěvek | Celý strom
Maps2bgl posté   11. 3. 2010 / 21:44
tmx
Na začátek pár slov pro ujasnění.
1) Tahal jsem čr v lod15 z googlu pomocí maps2bgl X (verze 2.6).
2) Ne, nepřestal google banovat ip na 24 hodin po asi 1500 stažených obrázcích.
3) Vyhledávání jsem použil.

A teď k věci. Jak jistě víte, vytváří to z natahaných jpegů bmp soubory o rozlišení 4096x4096, které to následně konvertuje do bgl. Předpokládám, že maps2bgl umí pracovat pouze s obdélníky a nikoliv mnohoúhelníky, takže nemůžu celou čr "ošmikat" a dát zpracovat jen jeden soubor, ale musím postupně udělat těch, v mém případě 20, částí. Jenže pak bych to chtěl mít v jedné složce a akvtivovat to jako jednu scenérku, čili musím mít ty bmp "plné", bez bílých míst, abych je mohl zkopírovat k sobě. Jak poznám, na jakých souřadnicích začíná ten 4096x4096 bmp, abych podle toho mohl upravit kml soubor? Nebo šlo by to případně udělat s dostatečným "převisem" ty jednotlivé kml čtverce a mohl bych vždy ty "neplné" bmp z temp složky smazat a zpracovat ten kus až s kml čtvercem, kde bude bmp plný?

Děkuji za erudované odpovědi! Btw, při lod15 (což je předpokládám cca 1m/pix) by tedy 4096x4096 pixelů mělo být cca 4x4 km?
 2x  

Maps2bgl posté   11. 3. 2010 / 23:17
marko6
maps2bgl x ti udela u jednotlivy oblasti z tech rastrovych obrazku BGLko ve kterym textury jsou integrovany,coz znamena ze kdyz to chces dohromady,tak muzes sesypat BGLka do jedne slozky a je to.

Este mala rada:ty bile obrazky co dela (.tif),tak u nich plati-co je bile,to se zobrazi,coz znamena,ze kdyz ten rastrovy obrazek ulozis a otevres v malovani nebo v jinem editoru,tak muzes obtahnout vodu,cili vsechno bude bile krome vody a ulozis jako .tiff a puvodni nahradis..
ve fsx se pak ta nebila cast(voda) zobrazuje jako default,cili pokud mas UTX nebo podobny addon tak ta voda sedi docela dobre..
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ