FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 21. 12. 2025, svátek má Natálie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Maps2bgl posté Jeden příspěvek | Celý strom
Maps2bgl posté   11. 3. 2010 / 21:44
tmx
Na začátek pár slov pro ujasnění.
1) Tahal jsem čr v lod15 z googlu pomocí maps2bgl X (verze 2.6).
2) Ne, nepřestal google banovat ip na 24 hodin po asi 1500 stažených obrázcích.
3) Vyhledávání jsem použil.

A teď k věci. Jak jistě víte, vytváří to z natahaných jpegů bmp soubory o rozlišení 4096x4096, které to následně konvertuje do bgl. Předpokládám, že maps2bgl umí pracovat pouze s obdélníky a nikoliv mnohoúhelníky, takže nemůžu celou čr "ošmikat" a dát zpracovat jen jeden soubor, ale musím postupně udělat těch, v mém případě 20, částí. Jenže pak bych to chtěl mít v jedné složce a akvtivovat to jako jednu scenérku, čili musím mít ty bmp "plné", bez bílých míst, abych je mohl zkopírovat k sobě. Jak poznám, na jakých souřadnicích začíná ten 4096x4096 bmp, abych podle toho mohl upravit kml soubor? Nebo šlo by to případně udělat s dostatečným "převisem" ty jednotlivé kml čtverce a mohl bych vždy ty "neplné" bmp z temp složky smazat a zpracovat ten kus až s kml čtvercem, kde bude bmp plný?

Děkuji za erudované odpovědi! Btw, při lod15 (což je předpokládám cca 1m/pix) by tedy 4096x4096 pixelů mělo být cca 4x4 km?
 2x  

Maps2bgl posté   11. 3. 2010 / 23:17
marko6
maps2bgl x ti udela u jednotlivy oblasti z tech rastrovych obrazku BGLko ve kterym textury jsou integrovany,coz znamena ze kdyz to chces dohromady,tak muzes sesypat BGLka do jedne slozky a je to.

Este mala rada:ty bile obrazky co dela (.tif),tak u nich plati-co je bile,to se zobrazi,coz znamena,ze kdyz ten rastrovy obrazek ulozis a otevres v malovani nebo v jinem editoru,tak muzes obtahnout vodu,cili vsechno bude bile krome vody a ulozis jako .tiff a puvodni nahradis..
ve fsx se pak ta nebila cast(voda) zobrazuje jako default,cili pokud mas UTX nebo podobny addon tak ta voda sedi docela dobre..
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ