|  |  | Maps2bgl posté 11. 3. 2010 / 21:44 | |
|  | Na začátek pár slov pro ujasnění.
1) Tahal jsem čr v lod15 z googlu pomocí maps2bgl X (verze 2.6).
2) Ne, nepřestal google banovat ip na 24 hodin po asi 1500 stažených obrázcích.
3) Vyhledávání jsem použil.
A teď k věci. Jak jistě víte, vytváří to z natahaných jpegů bmp soubory o rozlišení 4096x4096, které to následně konvertuje do bgl. Předpokládám, že maps2bgl umí pracovat pouze s obdélníky a nikoliv mnohoúhelníky, takže nemůžu celou čr "ošmikat" a dát zpracovat jen jeden soubor, ale musím postupně udělat těch, v mém případě 20, částí. Jenže pak bych to chtěl mít v jedné složce a akvtivovat to jako jednu scenérku, čili musím mít ty bmp "plné", bez bílých míst, abych je mohl zkopírovat k sobě. Jak poznám, na jakých souřadnicích začíná ten 4096x4096 bmp, abych podle toho mohl upravit kml soubor? Nebo šlo by to případně udělat s dostatečným "převisem" ty jednotlivé kml čtverce a mohl bych vždy ty "neplné" bmp z temp složky smazat a zpracovat ten kus až s kml čtvercem, kde bude bmp plný?
Děkuji za erudované odpovědi! Btw, při lod15 (což je předpokládám cca 1m/pix) by tedy 4096x4096 pixelů mělo být cca 4x4 km? |
| |
|
 |  |  | Maps2bgl posté 11. 3. 2010 / 23:17 | |
|  | maps2bgl x ti udela u jednotlivy oblasti z tech rastrovych obrazku BGLko ve kterym textury jsou integrovany,coz znamena ze kdyz to chces dohromady,tak muzes sesypat BGLka do jedne slozky a je to.
Este mala rada:ty bile obrazky co dela (.tif),tak u nich plati-co je bile,to se zobrazi,coz znamena,ze kdyz ten rastrovy obrazek ulozis a otevres v malovani nebo v jinem editoru,tak muzes obtahnout vodu,cili vsechno bude bile krome vody a ulozis jako .tiff a puvodni nahradis..
ve fsx se pak ta nebila cast(voda) zobrazuje jako default,cili pokud mas UTX nebo podobny addon tak ta voda sedi docela dobre.. |
| |
|
|