FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XPL - poškození letadla Jeden příspěvek | Celý strom
XPL - poškození letadla   17. 3. 2010 / 09:21
leonell
Engine určitě nekontroluje, zda náhodou nějaká součást letadla "neškrtla" o zem. Je to podobná diskuze jako před měsícem u stromů - výkon. XPL podle mého skromného názoru prostě občas kontroluje, zda letadlo není na zemi, což také snadno vyzkoušíš když si "sedneš" na zem. K té detekci určitě nepoužívá "designový model" (Blender a spol) ale v lepším případě ten "jeho" model. A je otázka, zda třeba nekontroluje jenom střed letadla, ale to si nemyslím. Stáhni si pylony, co jsem sem dával odkaz u Red Bull Air Race. Ty mají nastaveno HARD a jsou "neproletitelné" (narozdíl od těch z reálu). Na nich můžeš spolehlivě vyzkoušet, jak to dopadne když pylon trefíš křídlem a středem. Ale jak jsem psal - i kdyby ti to křídlo vzalo tak pochybuji že budou hrát roli centimetry. Je to o primárně neplýtvání výkonem.

PS: narážení letadlem do země nebývá v běžné náplni civilního létání. Trošku mi ten dotaz připomíná jednu recenzi MSTS (vlakový simulátor), kde jistého recenzenta nezajímali tratě, ani lokomotivy, ale strhal to, protože při nárazu dvou vlaků do sebe se nedeformují vagóny ale jenom "rozsypou" do stran
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ