Engine určitě nekontroluje, zda náhodou nějaká součást letadla "neškrtla" o zem. Je to podobná diskuze jako před měsícem u stromů - výkon. XPL podle mého skromného názoru prostě občas kontroluje, zda letadlo není na zemi, což také snadno vyzkoušíš když si "sedneš" na zem. K té detekci určitě nepoužívá "designový model" (Blender a spol) ale v lepším případě ten "jeho" model. A je otázka, zda třeba nekontroluje jenom střed letadla, ale to si nemyslím. Stáhni si pylony, co jsem sem dával odkaz u Red Bull Air Race. Ty mají nastaveno HARD a jsou "neproletitelné" (narozdíl od těch z reálu). Na nich můžeš spolehlivě vyzkoušet, jak to dopadne když pylon trefíš křídlem a středem. Ale jak jsem psal - i kdyby ti to křídlo vzalo tak pochybuji že budou hrát roli centimetry. Je to o primárně neplýtvání výkonem.
PS: narážení letadlem do země nebývá v běžné náplni civilního létání. Trošku mi ten dotaz připomíná jednu recenzi MSTS (vlakový simulátor), kde jistého recenzenta nezajímali tratě, ani lokomotivy, ale strhal to, protože při nárazu dvou vlaků do sebe se nedeformují vagóny ale jenom "rozsypou" do stran 
|
|