Teda teď nevim co si mám představit pod pojmem grafická stránka, když do ní nepočítáš autogen a rozlišení textur 1m/pixel...
Pár hlavních grafických výhod FSX oproti FS2004:
rozlišení textur na zemi, jak už bylo psáno u FSX je 1m/pixel, u FS2004 je to 4.75m/pixel- takže se dá konečně i rozumě lítat s vrtulníkama, dále co se týče zobrazení letadla jsou stíny na externím modelu, při DX10 preview i ve VC ( a můžu říct, že v letadle se středovým sloupkem je fakt paráda sledovat, jak se při zatáčce přesová stín po celým panelu), dále je zde navíc funkce Light Bloom, což dělá všechny zdroje světel v FSX mnohem hezčí (tady je problém u slabších sestav, může způsobit pokles klidně i z 25 FPS na 10), dál je zde living world, který má na starosti nejen autíčka na silnicích, ale taky lodě ve větších přístavech a dokonce i zvířectvo. Další výhoda co mě tak napadá ohledně zobrazení je mnohem větší výběr možností materiálů při tvorbě letadla, např. Bump mapping, který dodá textuře hloubku, a tak není problém vykreslit každý nýt a rýhu či promáčknutí plechu na letadle, prostě kov vypadá jako kov a sklo vypadá jako sklo. Další věcí je například plynulost keyframe animace, takže už není problém dělat 3D budíky do kokpitu aniž by se sekaly.
Určitě by se toho dalo najít i víc, tohle jen to co mě zrovna napadá ohledně grafické stránky a rozhodně to nemá s REX co dělat... |
|