Velký klapky samozřejmě na Cessně použít lze, ale popravdě, je z toho pak takový skoro "kolmý" přistání, nebo aspoň S(TO)L. Aby to letělo dopředu, tak se fakt musí trochu přiložit.
Ovšem ten test na FS po tom, co to vyzkoušeli napřed na skutečným motoru ve skutečným éru, to je hodně divný. Skoro to vypadá, jako nějakej humornej prvek, při tý smutný práci. I když teoreticky by mohli mít programátoři FS víc informací o chování motoru při určitých režimech, než kdo jinej. Ale jestli je přenesli i do FS, kdo to ví?
Na druhou stranu, když si člověk sedne do Cessny, může to být pokaždý trochu jiný. Každej motor může mít jiný reakce. Setkal jsem se s Cessnou, kde se vůbec neochuzovalo, stejně tak s Cessnou, kde se naopak ochuzovalo už na zemi. Takže tady možná zkusili použít FS, jako takovej ideální vzor, jak by se to mělo chovat, kdyby to bylo nový a správně seřízený. |
|