Ano, nelítám zase tak moc, ale lítám dlouhé trasy a třeba přes asii je tam bodů docela dost. Neříkám, že je to něco světoborného, ale co ti na tom letu vlastně zbude ? Možná to nahodíš, to máš tak na 1-2 minuty čistého času (já pak u své 747 dlouho čekám na IRS, takže mezitím stejně můžu bušit trasu), P/U, S/U, taxi a pak už stoupáš do hladiny a nic se neděje, FMC ti všechno řídí a když se něco změní, tak ti i poradí, sorry ale v hladině nemáš na práci vůbec nic, jedine možná step climb (u tras nad 1000 nm) a pozdravení ATC, když náhodou je, pak klesání a přiblížení na finále, což je fakticky jediná příležitost vzít to za letu do teplejch. Zase taxi a vypnout. Popravdě se během letu moc nepředřeme, tak nevím, proč tak opovrhuješ psaním FMC, na klávesnici je to hned...
P.S: Ano, já si rád zaklikám, protože si snažím hrát "na pilota" a nehoním míle/hodiny po virtuální obloze...  |
|