já osobně se přikláním k názoru, že pilot byl ve stresu jak sviňa a mohl desetkrát dělat že ne, ještě dvě hodiny vylítával palivo, na palubě dalšího člověka za kterého nese odpovědnost, o zodpovědnosti za mnohamilionový éro ani nemluvím a sedání na břicho se nenacvičuje každej den a když se mi v hlavě honí, esli po dosednutí vybouchnu nebo ne, páč vylomím vrtule, možná rozlámu motor, možná prorazím nádrž a nestihnu včas vypnout elektriku a shořím - tak si na základě tohodle myslím, že to byl frajer a zmáknul to na výbornou a má můj hlubokosklon a tyhle spekulace z křesla v trenkách s pivem v ruce jsou o hovně, soudruzi a akorát nasíraj. Příště mu tam nakreslete kolečko a ať to posadí levou vrtulí předem označeným listem přímo na něj a zas se můžete den hádat, jak to měl víc vycucat na přistání. Vsadím se, že minimálně polovinu z vás bych v letadle ve vzduchu pár slovníma poznámkama rozhodil tak, že nenajdete letiště, natož sedat na břicho a tak, aby to na peráku nerozebírali.
Tohle mně fakt zvedlo, nejen tenhle příspěvek ale další takové názory v této debatě, možná je to ještě odeznívání toho nešťastného čmeláka, ale o lítání ve stresu a pod tlakem víte - až na strašně málo vyjímek ať nehážu Lowmicka a podobné do jednoho pytle - úplný, ale úplný hovno, soudruzi.
Peace, brothers! |
|