To je hodne zajimavy a az neuveritelny. Nesporne jsou take zajimave nektere reakce druhych pilotu.
Nekdy si rikam, maji-li take neco jako pud sebezachovy.
Tenhle se pokousel o "recovery" teprve tesne pred dopadem.
Cetl jsem tusim v nejakem z lonskych L+K popis nehody Airbusu A320 (?Typ si presne nepamatuju, jen vim ze to bylo neco s Fly-by-wire, protoze jinak by asi kresli uz driv). Tam popisovali, ze se priritili prilis rychle na priblizeni, o stabilizaci nemohlo byt ani reci, stale se nedarilo dobrzdit, tak to kapitan vzal do "teplejch" a strihnul si s tim tuze nizko otocku vlevo o vic jak 360 stupnu (za neustaleho klesani), aby nakonec skoncili v mori. No a druhy pilot se na to jen koukal a nic nerikal, protoze pry ho ten kapitan uz drive nekolikrat hrube okrikl at si necha svoje rozumy pro sebe....
Pokud jsem tu neco napsal nepresne tak se omlouvam. Muzu se pokusit pro pripadne zajemce vyhledat konkretni cislo toho L+K.
|
|