FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 17. 12. 2025, svátek má Daniel Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kuk, podivejte na tohle... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR 72-500 Available!!! (tak jsem neodolal)   1. 11. 2004 / 18:21
Willy
...no je to presne tim ) ale je tam HT1000, coz je takova "lepsi gps" s interfacem jak FMS, celkem pouzitelna, certifikovana na B-RNAV, ma SIDy, STARy, takze umi LNAV, wpt naletava s predstihem zatacky (coz treba KLN90b, ktera se jinak do ATRek montovala neumi) a alespon pocita Vertical Profil, ale to si muzes pri litani s ATRkou spocitat i sam )

Letove vlastnocti, no "postrelena kachna nebo co", to snad ne, a s ATR od Eurowings se to myslim fakt neda srovnat. Proste da se s tim celkem slusne letet na ruku, je stabilni, ma odpovidajici trimy ve vsech osach (ne tak drasticky jako u EW), dokonce i na jednomotorovy let se da celkem slusne vyvazit a pristat.

Narocnost na HW, no na sestave P4 3GHz, 1GB SDRAM, GeForce4 4600 (128MB) a cca 10GB free na HDD po defragmentaci ) se FPS drzi spolehlivje na 20 FPS (kde ho mam zalockovany), pri maximalnich parametrech letadla i nastaveni scenery ve FS. S 2D cockpitem neni zadny problem s FPS, 3D cockpit je excelentni, obcas trosku zaskube pri narocnejsich sceneriich, jako je treba Ruzyne ) nebo GA2004, etc. zkratka, rek bych ze neni narocnejsi nez jiny model srovnatelne kategorie, (podobne jako treba 737NG od PMDG).
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ