...no je to presne tim ) ale je tam HT1000, coz je takova "lepsi gps" s interfacem jak FMS, celkem pouzitelna, certifikovana na B-RNAV, ma SIDy, STARy, takze umi LNAV, wpt naletava s predstihem zatacky (coz treba KLN90b, ktera se jinak do ATRek montovala neumi) a alespon pocita Vertical Profil, ale to si muzes pri litani s ATRkou spocitat i sam )
Letove vlastnocti, no "postrelena kachna nebo co", to snad ne, a s ATR od Eurowings se to myslim fakt neda srovnat. Proste da se s tim celkem slusne letet na ruku, je stabilni, ma odpovidajici trimy ve vsech osach (ne tak drasticky jako u EW), dokonce i na jednomotorovy let se da celkem slusne vyvazit a pristat.
Narocnost na HW, no na sestave P4 3GHz, 1GB SDRAM, GeForce4 4600 (128MB) a cca 10GB free na HDD po defragmentaci ) se FPS drzi spolehlivje na 20 FPS (kde ho mam zalockovany), pri maximalnich parametrech letadla i nastaveni scenery ve FS. S 2D cockpitem neni zadny problem s FPS, 3D cockpit je excelentni, obcas trosku zaskube pri narocnejsich sceneriich, jako je treba Ruzyne ) nebo GA2004, etc. zkratka, rek bych ze neni narocnejsi nez jiny model srovnatelne kategorie, (podobne jako treba 737NG od PMDG). |
|