1) V PlaneMakeru pro dané letadlo jde od verze 9.40 rozdělit plynovou páku na segmenty:
Je to v Engines, Description pod volbami:
goto BETA bellow this throttle setting
goto REVERSE bellow this throttle setting
Pak máš plyn rozdělený, má to ovšem ten problém, že nevíš přesně kde je IDLE (leda si tam nalepíš samolepku). Takže pro páky, kde nejsou jakési pozice (detents, gates), to může být problém.
Jinak platí varianta co psal Radoslav a je podle mně praktičtější a reálnější.
2) Asi nejlepší (ale nejžravější na výkon) bude Dan Klaue a jeho komerční ERJ 140. Připravuje se Saab 340 a CRJ200. Obě by snad měly být srpen/září.
3) nepamatuji si na problém, ale je fakt, že většina komerčních 8čkových letadel má verze pro 9 tj model 8 s updatem 9 a jsou to dva různé modely / soubory. |
|