Zdar chlapci...
Ano - nemá cenu se tím teď tak úplně zabývat.
Za A) údajně by XPL10 měl v tomto ohledu přinést podstatné zlepšení (viz Benův blog)
Za B) pracuju na kompromisním řešení, které v podstatě Warp naznačil - půjde to řešit u vetších měst formou větších celků. Nápomocen nám bude SketchUp, zejména v poslední aktuální verzi 8, která přináší pro naše účely podstatné výhody. Nemám sice teď díky práci vůbec čas se tím v praxi zabývat, ale v hlavě na tom furt makám.. )
Ty Luďkovi Budějovice byla zatěžkávací zkouška, která ukázala mnohé problémy, ale i naznačila možná řešení. Zjednodušeně řečeno: kámen úrazu je pro engine XPL9 spousta samostatných objektů (lhostejno jestli jsou knihovní nebo individuální), nikoliv počet vlastních polygonů. To je ostatně důvod proč se lesy s obrovským počtem polygonů (oproti třeba pár domkům v Budějovicích) zobrazují celkem svižně bez většího dopadu na FPS. A právě v téhle věci by podle Benovejch vlastních slov měl být XPL10 podstatně svižnější....
PeB |
|