FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Help - VPT ortofotomapa v Ground2k4   21. 11. 2004 / 21:00
Tumig
Ahoj,

diky za radu. Vse jsem peclive prosel dle popsanych bodu. A vse je tak jak je doporuceno.
- u bgl souboru neni adrersar texture
- vpt polygon je cely pokryt texturou (textur tam je i vic ne je potreba)
- textury jsou v adresari fs2004\scenery\world\texture
- textury jsou DXT1

V manualu ke Ground2k4 je psano ze textury maji byt prevraceny rucne podle vertikalni osy. Vyzkousel jsem prevracene i neprevracene. Zkousel jsem vypnout autogen. Nic. Nic nepomhlo vzdy doslo k padu FSky. Uz si s tim nevim rady. Pritom kdyz v groundu zvolim jinou texturu nez 252 a 253 tak vse jede ok. Samozrejme az na to, ze ve vymezenem polygonu mesta mam napr. texturu pouste atd... Rovnez pokud pouziju bgl soubor vygenerovany programem resample tak se FSka rozjede i s ortotexturou mesta (akorat tam je to zbesile blikani textur a misto polygonu mesta tam mam velky obdelnik)

Prosim pomozte nekdo.

Za pomoc predem moc diky.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ