Ahoj,
diky za radu. Vse jsem peclive prosel dle popsanych bodu. A vse je tak jak je doporuceno.
- u bgl souboru neni adrersar texture
- vpt polygon je cely pokryt texturou (textur tam je i vic ne je potreba)
- textury jsou v adresari fs2004\scenery\world\texture
- textury jsou DXT1
V manualu ke Ground2k4 je psano ze textury maji byt prevraceny rucne podle vertikalni osy. Vyzkousel jsem prevracene i neprevracene. Zkousel jsem vypnout autogen. Nic. Nic nepomhlo vzdy doslo k padu FSky. Uz si s tim nevim rady. Pritom kdyz v groundu zvolim jinou texturu nez 252 a 253 tak vse jede ok. Samozrejme az na to, ze ve vymezenem polygonu mesta mam napr. texturu pouste atd... Rovnez pokud pouziju bgl soubor vygenerovany programem resample tak se FSka rozjede i s ortotexturou mesta (akorat tam je to zbesile blikani textur a misto polygonu mesta tam mam velky obdelnik)
Prosim pomozte nekdo.
Za pomoc predem moc diky. |
|