|  | PIC 737, pitot systém 13. 10. 2010 / 22:34 | |
|  | Dobrý večer,
nějak mi není jasná jedna věc u tohoto addonu (ale týká se to i dalších, PMDG 737 a ATR72)
V podstatě jde o jednoduchou otázku odpověď očekávám daleko složitější 
Jak je možné, že po přepnutí engine levers do cut off polohy přestanou fungovat veškeré systémy, které pracují s tlakem. Hlavně mi jde o rychloměr (jedná se o klasický budík), výškoměr a vario....vždyť přece tyhle budíky by měly být co možná nejvíc "blbuvzdorné". Koukal jsem do manuálu k Boeingu (synoptics manual...s obrázkama ) ale příčinu jsem nevykoukal.
Tyto přístroje zobrazují tlak v okolí letadla, statický nebo dynamický, proto nepředpokládám, že by pro svojí činnost potřebovaly speciálně zdroj elektrické energie, které je po vypnutí motoru nedostatek. Prostě se přivede trubka k přístroji, který mi to převede na indikátor.
Vždy se jakoby "zaarmují"....přihodí se tam flag OFF a je hotovo.
Nemám samozřejmě nastudovány systémy na 100%, takže je pravděpodobné, že jsem něco přehlédl...a proto se ptám  |
| |
|