FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 2. 8. 2025, svátek má Gustav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PIC 737, pitot systém Jeden příspěvek | Celý strom
PIC 737, pitot systém   13. 10. 2010 / 22:34
Neo OK AAA
Dobrý večer,
nějak mi není jasná jedna věc u tohoto addonu (ale týká se to i dalších, PMDG 737 a ATR72)
V podstatě jde o jednoduchou otázku odpověď očekávám daleko složitější

Jak je možné, že po přepnutí engine levers do cut off polohy přestanou fungovat veškeré systémy, které pracují s tlakem. Hlavně mi jde o rychloměr (jedná se o klasický budík), výškoměr a vario....vždyť přece tyhle budíky by měly být co možná nejvíc "blbuvzdorné". Koukal jsem do manuálu k Boeingu (synoptics manual...s obrázkama ) ale příčinu jsem nevykoukal.

Tyto přístroje zobrazují tlak v okolí letadla, statický nebo dynamický, proto nepředpokládám, že by pro svojí činnost potřebovaly speciálně zdroj elektrické energie, které je po vypnutí motoru nedostatek. Prostě se přivede trubka k přístroji, který mi to převede na indikátor.

Vždy se jakoby "zaarmují"....přihodí se tam flag OFF a je hotovo.

Nemám samozřejmě nastudovány systémy na 100%, takže je pravděpodobné, že jsem něco přehlédl...a proto se ptám
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ