Si pamatam,ze v Pardubiciach jeden nemenovany pilot letel na "F" ke po systeme zostup cez mraky po ose a niektore efky mali vyskomer,ze ta mensia rucicka tisicoviek metrov ukazoval nieco medzi. Na zemi si samozrejme kazdy mal skontrolovat pristroje a aj vyskomer a podla toho s akou chybou ukazoval na zemi bolo treba brat v uvahu ten posun dopredu ci dozadu /dost dolezite/. No a on to nejak zle vylucil a letel stale o 1000m nizsie ako mal,to znamena namiesto 2700m mal 1700m no a po dotoceni na osu na 30. kilometri to pustil po gulach dolu /40m/s klesanie/ . No este ,ze na radare nespali a zakricali na neho aby neklesal,no a vybral to v 200m , takze to bol taky prvy pokus o zabitie,co viem, a co sa tykal chyb na vyskomere.Ale dalo sa s tym lietat,ked to clovek bral v uvahu a dal si na to pozor,ako na spustu dalsich veci.
Boli efky/niektore babicky/,ktore este nemali nejaky korektor na kompase a pri akrobacii na vertikale pri obrate o 180° sa kompas vratil do povodneho smeru,takze vzdy bolo treba urobit komplet obrat na vertikale o 360°.Takze ked sa robil prekrut,tak musel nasledovat dalsi prekrut aby spravne ukazoval kompas.
Bolo dost takych vychytaviek. |
|