FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 6. 9. 2025, svátek má Boleslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz na ,,bojingáře" (WILCO 737) Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz na ,,bojingáře" (WILCO 737)   11. 11. 2010 / 23:20
Rychlokvaška
Jen k tomu nahazování z centru - nevím jak je to u 737, ale u 757 pokud je N3 u příslušného motoru méně než 50% RPM, tak jsou obě center pumpy (které jsou jen elektrické) automaticky vypnuté z důvodu elektrického load sheddingu (snížení zátěže na elektriku) bez ohledu na to v jaké poloze je jejich spínač. Čili by nahození motorů takhle možné nebylo, pokud aspoň jeden neběží...

Čili by to chtělo aspoň kýbl v jedné nádrži (ideálně v levé pro soběstačný start z APU) a pak bys správně systémově po zapnutí všech pump měl být schopnej nahodit levej motor, pak by se automaticky připojila zapnutá levá center elektrická pumpa, načež bys mohl zapnout crosfeed a vypnout křídelní pumpy. Pak bys nahodil pravej motor, připojila by se automaticky pravá center pumpa a mohl bys vypnout crossfeed a je to

Ne že by to tak někdy někoho napadlo dělat, ale teoretická systémová možnost takhle existuje.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ