Díky všem za odpovědi. Myslím že mi to jako vzorek stačí. Tak si ještě odpovím sám, pro porovnání:
1) PIII 850, 460MB, GF2MX 32
2) autogen ano, sice fps půjdou dolů razantně, ale dřív nebo později to bude jedno. Plánuju Palomino na 3GHz nebo Northwooda na 4GHz, 1GB RAM a Perhelii nebo GF4TI. Kromě FSka hraju jen 3D, takže to uživím a i na práci to bude fajn.
3) No, pro porovnání: Současný reliéf je dělaný v gridu 137m, ten co avizoval Tom (těch 50m) je sice v 50m, ale výškově, grid to má 1km )). Ten který jsem avizoval já by měl mít grid 100m a výškovou odchylku kolem 20cm ... Vláďa už je v plné pohotovosti a já budu mít data přibl. ve středu, možná v pátek.
4) Složité scenerie - asi ano, ale jen do urč. míry. Snažím se je dělat tak, aby důležité objekty měly vyšší prioritu než ty méně důležité, takže myslím že když si ztáhnete hustotu scenerie, tak s to dá hrát i na pomalejším HW ...
5) Mě se barevné upravování map moc nelíbí. Možná jen částečně, tak jak to mám u KM. Ortho Praha vypadá dobře, relativně zapadá do okolí, ale sama o sobě je moc tmavá, málo barevná a navíc ujetá do fialova. Skutečné snímky jsou o něčem úplně jiném ...
6) Řeky a větší jezera a rybníky budu dělat určitě, s těmi menšími to ještě uvážím.
Díky všem co odpověděli, snad poslouží i dalším designérům scenerií jako inspirace. |
|