FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 22. 9. 2025, svátek má Darina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autogen? Jeden příspěvek | Celý strom
Autogen?   21. 6. 2002 / 17:04
Jirka Chvátal (OK-PTH)
Ahoj, mám pár otázek, prosím zkuste odpovědět na všechny. Díky!

1) jakej máte na FSku komp? /stačí CPU, RAM a grafika/
2) dělat k orthomapám i autogen i za cenu velkého zpomalení FSky?
3) měli byste zájem o detailnější reliéf ČR? Ten současný je myslím ve 137 m a v určitých (malých) oblastech ve 40 m ... Ten nový by byl ve 100 m a pro celou ČR. Data a betatest bych dělal já a zpracoval by ho Vláďa Stoje (ten co spáchal současný reliéf ČR).
4) myslíte že má smysl už teď dělat scenerie složitější i za cenu pomalého vykreslování s tím, že stejně si většina z nás postupně upgraduje PC, nebo je pomalu vylepšovat úměrně růstu výkonu našich mašinek?
5) upravovat barevnost orthofotomap tak aby líp zapadly do původních FS textur, nebo je raději nechat tak jako vypadají v reálu?
6) Dělat vodní toky v orthomapách "vodními"? Tj. dělat je tak aby se na nich dalo přistávat s hydroplány? Jde mi hlavně o různé rybníky a říčky ... Ale s tím, že to nebude reálné a budou to taková malá místní "moře". Nebo je nechávat pouze jako texturu?

PS: Zkuste odpovídat tak, abych se v odpovědích vyznal. Tj. ne stylem 1 - ano, 2 - ne ... Vždy napište o jakej bod jde a proč myslíte že tak či onak ... Ju?
   Seznam příspěvků  

Re: Autogen?   21. 6. 2002 / 17:14JBr
1) Athlon 1GHz, 256MB RAM, GeForce 2 MX400

2) Ano (autogen se da odstranit vzdycky).

3) Ano.

4) Zustal bych u postupneho vylepsovani (viz Ruzyne).

5) Upravit alespon prechod do default textur.

6) Tohle bych nechal pouze u vetsich vodnich ploch (prehrady, VELKE rybniky). Na 50x50 m kacaku v Horni Dolni stejne s nicim nepristanete.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Autogen?   21. 6. 2002 / 17:24Benny
1)Athlon 1,5GHz,256MB RAM,GeForce MX400
2)ano
3)ano
4)Přímo úměrně růstu kompů (mě osobně by to bylo jedno,ale vůči těm s pomalejšíma kompama by to byla sviňárna)
5)Tak aby líp zapadly do krajiny
6) Tak aby se na nich dalo přistávat ale jen větší toky řek,přehrady a rybníky
   Seznam příspěvků  

Re: Autogen?   21. 6. 2002 / 17:26
Tom Meinlschmidt
1. pIII@620, 512mb, matrox g450 32mb DH
2. autogen si muzes vykopirovat mimo, kdyz te to bude zpomalovat
3. delam 50m mesh (uz je to pred dokoncenim)
4. ano, proc to nemit vsechno dokonale
5. ano, bylo by to pak flekaty a jako pest na oko
6. podle velikosti a dulezitosti ano
   Seznam příspěvků  

Re: Autogen?   21. 6. 2002 / 23:21Radoslav
1) Athlon 500MHz, 224MB RAM, GeForge2MX400 64MB
2) autogen - ano
3) reliéf - ano
4) scenerie - ano, ale postupně
5) upravování barevnost jen na přechodech
6) řeky, přehrady a velké rybníky - ano
   Seznam příspěvků  

Re: Autogen?   22. 6. 2002 / 08:28Rudy
1-PIII833, 384, GF2MX32
2-jiste, vzdy se da vypnout
3-ano, o totez se pokousim se Slovenskem
4-ma, kazdy, kdo to mysli s FS vazne, zacne upgradovat
5-nase zeme jsou vic do zelena. Proc je amerikanizovat na hnedo? Staci jen pretonovat okraje puvodnich textur, pretazenych do fotomapy (delam ted na Bratislave, uvidim, ci je to vubec proveditelne)
6-no, kdyz vidim to, co na me mape tece v Dunaji v Bratislave, tak jsem radsi za "default vodu", alespon u vetsich ploch
   Seznam příspěvků  

Re: Autogen?   22. 6. 2002 / 10:27
Jirka Chvátal (OK-PTH)
Díky všem za odpovědi. Myslím že mi to jako vzorek stačí. Tak si ještě odpovím sám, pro porovnání:
1) PIII 850, 460MB, GF2MX 32
2) autogen ano, sice fps půjdou dolů razantně, ale dřív nebo později to bude jedno. Plánuju Palomino na 3GHz nebo Northwooda na 4GHz, 1GB RAM a Perhelii nebo GF4TI. Kromě FSka hraju jen 3D, takže to uživím a i na práci to bude fajn.
3) No, pro porovnání: Současný reliéf je dělaný v gridu 137m, ten co avizoval Tom (těch 50m) je sice v 50m, ale výškově, grid to má 1km )). Ten který jsem avizoval já by měl mít grid 100m a výškovou odchylku kolem 20cm ... Vláďa už je v plné pohotovosti a já budu mít data přibl. ve středu, možná v pátek.
4) Složité scenerie - asi ano, ale jen do urč. míry. Snažím se je dělat tak, aby důležité objekty měly vyšší prioritu než ty méně důležité, takže myslím že když si ztáhnete hustotu scenerie, tak s to dá hrát i na pomalejším HW ...
5) Mě se barevné upravování map moc nelíbí. Možná jen částečně, tak jak to mám u KM. Ortho Praha vypadá dobře, relativně zapadá do okolí, ale sama o sobě je moc tmavá, málo barevná a navíc ujetá do fialova. Skutečné snímky jsou o něčem úplně jiném ...
6) Řeky a větší jezera a rybníky budu dělat určitě, s těmi menšími to ještě uvážím.
Díky všem co odpověděli, snad poslouží i dalším designérům scenerií jako inspirace.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Autogen?   22. 6. 2002 / 11:22Radoslav
K těm stromům od Petra Bednáře. Stromy jsou super, ale moc bych se přimlouval, aby při tvorbě scenerie byli rozumně rozdělené na ruzně detailní zobrazení (Very Sparse až Extremly Dense). Například u scenerie Okoře si to moc nevychutnám, protože i při nastavení Normal nebo Sparse je jich tam přeci jen hodně.
   Seznam příspěvků  

Re: Autogen?   22. 6. 2002 / 11:47Marky Parky
1) AMD Duron 750, 256MB RAM, GeForce2MX 400
2) hustotu autogenu si kazdy muze nastavit, takze ano a co nejvernejsi
3) Urcite. Nevim presne, jak to funguje, ale vzhledem k tomu, hze ve FSce lze nastavit i uroven komplexnosti terenu, opet bych se primlouval za co nejpresnejsi, s tim, ze kdo nebude stihat, muze si stahnout detaily
4) Jsem pro to delat scenerie co nejkomplexnejsi a nejslozitejsi, ale s rozumne odstupnovanymi urovnemi "dulezitosti" objektu. Napr u meho kongresoveho centra na SPARSE uvidite Hotel, budovu KC, nuselak a polygony pod budovami, kdezto na VERY DENSE budou i vsechny lampy, stromy, kere, tabule s reklamami a pod..
5) spis aby to zapadlo do razu krajiny, nemam rad "ostre hrany"
6) na co jde pristat, to udelat, zbytek nechat.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ