|  |  | FS2k2 a GF4MX 22. 6. 2002 / 16:13 | |
|  | Dneska jsem měl možnost sám otestovat FS2k2 s GK GF4MX 440 (64MB DDR).
Poznatky z testování:
Malinko ostřejší obraz ve srovnání s GF2MX, v obv. testech a nejnovějších hrách 2-2.5x rychlejší než GF2MX 32 DDR, ale na FSko to nemělo SEBEMENŠÍ vliv (možná rozdíl 10fps proti 9ti) a navíc to fakt nezobrazuje ty lesklé textury. Tj. na paření ano, pro FS NE !!!!!!!!!!!!!!!
FSko je náročný pouze na rychlost CPU a na propustnost paměti ... Grafika nemá téměř vliv ......
Jinak to není špatná grafika, poměr cena/výkon je poměrně dobrý (3500 s daní i s TV outem). Sluší se připomenout že v ostatních testech a hrách neměla s odrazy nejmenší problém a subjektivně se mi zdály hezčí než na GF2MX. Usuzoval bych spíš na chybu v FSku, než na chybu v grafice ... Nebo e možné že tahle grafika odrazy interpretuje malinko jinak a FSko si s tím neví rady ... Každopádně v jiných programech než FS 2002 s ní nebyly problémy a netuhla. Ani v FSku. Přetaktovávat jsem ji nezkoušel. Nemělo by to smysl. Má pomalé paměti už od výroby.
Proto, pokud uvažujete nad upgradem PC pro FSko, tak se vykašlete na lepší grafiku a raději kupte rychlejší CPU, nový board a rychlejší paměti. Vyjde vás to (v FSku !!!) líp ... |
| |
|
 |  |  | Re: FS2k2 a GF4MX 22. 6. 2002 / 23:31 | JAN BERG UH |
|  | POZNATKY Z TESTOVÁNÍ
MÁM GF2MX I GF4MX440 OD MICROSTAR
GF2MX PAMĚTI 200MHZ
JÁDRO 220MHZ
GF4MX440 PAMĚTI 460MHZ
JÁDRO 310MHZ
UŽ I Z TOHOTO JE VIDĚT VELKÝ NÁRŮST VÝKONU.GRAF.KARTA MÁ VELKÝ VLIV I NA FS2002.NEJEN PAMĚTI A PROCESOR.
MÁM VYZKOUŠENY OBĚ KARTY VELMI DOBŘE A MOHU ŘÍCI ŽE NÁRŮST VÝKONU ČILI FPS U GF440MX JE OBROVSKÝ.PŘI PLNÝCH DETAILECH I ANTIALIASINGU A VYPNUTÉM MIP MAPINGU U PRAHY OD P.BEDNÁŘE I PLNÉM AUTOGENU OD MARKYHO BĚŽNĚ 35FPS.OBRAZ NÁDHERNÝ A VELMI REALISTICKÝ.ODLESKY I MULTITEXTURING OŽELÍM .CHYBA BUDE JISTĚ V FS2002.SÁM ČASTO POUŽÍVÁM LKKHO I OTROKOVICE A KUNOVICE.ZDÁ SE MI ŽE HOLEŠOV BERE HODNĚ FPS JINAK JE ALE MOC PĚKNÝ.FS2002 TESTUJEME I S MÝM OTCEM
KTERÝ ZALÉTÁVAL OD Z142 AŽ Z50LS V MORAVANU OTROKOVICE A FS2002 SE MU LÍBÍ.HLAVNĚ TA PRAHA OD P.BEDNÁŘE JE VELMI PĚKNÁ.AŽ BUDE TAKOVÁ I ČÁST MORAVY BUDE TO PARÁDA.CHCI PODĚKOVAT VŠEM CO DĚLAJÍ DOPLNKY K FS2002. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FS2k2 a GF4MX 23. 6. 2002 / 08:19 | |
|  | Ahoj. Ještě t tomu testování. To že je karty výkonná o hodně víc než GF2MX jsem nezpochybnil. Je opravdu v běžných hrách cca 2-2.5x rychlejší, ale v FS jsem NEZAZNAMENAL ani minimální nárůst FPS ...
Je jasné že pokud pustíš full scene antialiasing tak je to poznat, na GF2MX ho nemá cena ani zapínat, ale jinak se FSko fakt nezrychlilo ... A mohl jsem lítat nad LKHO i Prahou ...
A to že GF4MX neumí odlesky je DOST VELKÁ chyba ... Tedy ne grafiky, ale kombinace FSka a GF4MX ...
Jinak, pokud porovnám kvalitu zobrazení, tak mi až na trošku větší ostrost obrazu (ne moc) připadá stejná jako u GF2MX.
Jinak se diví, že nepoužíváš mipmapping a multitexturing. To jsou funkce, které dělají grafiku FS2k2 tak odlišnou od FS2000 ...
Ale to že je FSko náročné hlavně na CPU a propustnost paměti je pravda. I na grafice záleží, ale ne tak moc.
Toť můj názor ...
Jinak k LKHO ... Snažil jsem se ho optimalizovat co se týče objektů co to šlo. Není problém si ztáhnout detaily a tím FSku ulehčit. V další verzi asi úplně předělám textury. Ty současné jsou dělané hodně neúsporně ...Jinak lítám nad stejnýma letištěma jako ty a není pochyb, že právy tyto budou na ráně, když budu začínat něco nového )) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: FS2k2 a GF4MX 23. 6. 2002 / 10:01 | Honza |
|  | Zdarek,
kdyz se tady tak bavite,co je ten
antialiasing, multitexturingm,mipmapping..
?? v grafice se nevyznam.
copak v fsku ztratim, kdyz to vypnu?? 
Diky
Honza |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: FS2k2 a GF4MX 23. 6. 2002 / 13:32 | |
|  | Zjednodušeně:
Antialiasing - algoritmus, který zahlazuje "zubaté okraje" na šikmých hranách.
Multitexturing - použití několika textur přes sebe - umožňuje např. v blízkosti země použití detailnějších textur.
MIPmapping - při pokrývání polygonu se vybere textura, která velikostí nejvíce odpovídá velikosti polygonu. Nedochází tak k takové ztrátě kvality, protože se textury namusí na velikost polygonu zmenšovat.
Snad jsem to vysvětlil srozumitelně a technicky správně ... |
| |
|
|