FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2k2 a GF4MX Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: FS2k2 a GF4MX   23. 6. 2002 / 08:19
Jirka Chvátal (OK-PTH)
Ahoj. Ještě t tomu testování. To že je karty výkonná o hodně víc než GF2MX jsem nezpochybnil. Je opravdu v běžných hrách cca 2-2.5x rychlejší, ale v FS jsem NEZAZNAMENAL ani minimální nárůst FPS ...
Je jasné že pokud pustíš full scene antialiasing tak je to poznat, na GF2MX ho nemá cena ani zapínat, ale jinak se FSko fakt nezrychlilo ... A mohl jsem lítat nad LKHO i Prahou ...
A to že GF4MX neumí odlesky je DOST VELKÁ chyba ... Tedy ne grafiky, ale kombinace FSka a GF4MX ...
Jinak, pokud porovnám kvalitu zobrazení, tak mi až na trošku větší ostrost obrazu (ne moc) připadá stejná jako u GF2MX.
Jinak se diví, že nepoužíváš mipmapping a multitexturing. To jsou funkce, které dělají grafiku FS2k2 tak odlišnou od FS2000 ...
Ale to že je FSko náročné hlavně na CPU a propustnost paměti je pravda. I na grafice záleží, ale ne tak moc.
Toť můj názor ...
Jinak k LKHO ... Snažil jsem se ho optimalizovat co se týče objektů co to šlo. Není problém si ztáhnout detaily a tím FSku ulehčit. V další verzi asi úplně předělám textury. Ty současné jsou dělané hodně neúsporně ...Jinak lítám nad stejnýma letištěma jako ty a není pochyb, že právy tyto budou na ráně, když budu začínat něco nového ))
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ