FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 9. 2025, svátek má Berta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2k2 a GF4MX Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: FS2k2 a GF4MX   23. 6. 2002 / 13:32
Jirka Chvátal (OK-PTH)
Zjednodušeně:
Antialiasing - algoritmus, který zahlazuje "zubaté okraje" na šikmých hranách.
Multitexturing - použití několika textur přes sebe - umožňuje např. v blízkosti země použití detailnějších textur.
MIPmapping - při pokrývání polygonu se vybere textura, která velikostí nejvíce odpovídá velikosti polygonu. Nedochází tak k takové ztrátě kvality, protože se textury namusí na velikost polygonu zmenšovat.
Snad jsem to vysvětlil srozumitelně a technicky správně ...
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ