| | | Alfa kanály a FSX - dotaz na scenerysty 26. 12. 2010 / 19:57 | |
| | Ahojky všem. Mám jeden velký dotaz. Týká se, jak již nadpis říká alfa kanálu ve FSX. Celkem jsem z něj v pasti. Zkoušel jsem to snad milionkráte ale bez úspěchu. A když si myslím že to funguje tak koukám a když k tomu dojedu blíž nebo na texturu koukám z 90st tak za ni objekt mizí. Potřeboval bych jednoduchý postupný popis (tutoriál) jak na to. A další věc. Podle návodu z http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=GMax_%28FSX%29 udělám vše jak je popsáno ale po vyexportování zase žádný výsledek. Prostě box nikde. Už jsem v koncích. Najde se někdo kdo mi napíše postup jak na to ???
Díky Brácha
|
| |
|
| | | Alfa kanály a FSX - dotaz na scenerysty 26. 12. 2010 / 22:14 | |
| | V 3ds používám následující postup:
1. kliknout Set default transparemnt
2. emissive mode: blend
3. zaškrtnout: z-test alpha a nastavit hodnotu 128 (tato hodnota většinou funguje, někdo používá i nulu)
4. alpha test mode: greater
5. zaškrtnout: z-write alpha
Pokud tu texturu chceš mít oboustrannou, tak bude potřeba ještě zaškrtnout double sided.
A u textur použít formát DXT3 nebo DXT5.
Poslal bych i screen shot, ale nejsem u pc s 3ds |
| |
|
|