*AF jsou textury, ktere se pouzivaly do FS98 a nizsich, jsou to vlastne bitmapy 256x256 s oriznutou hlavickou (tj. bez palety). V podstate to jsou surova data. Textury v tomhle formatu mohly pouzivat jen jednotnou paletu FSky, takze nic moc kvalita, v porovnani se soucasnymi moznostmi. Na netu urcite porostou jeste nejake programy, ktere byly udelane na konverzi tehle textur, jen asi budes muset hledat.
Tohle je kapitola, ktera pro mne, stejne jako pro vetsinu ostatnich, uz davno skoncila, takze ten programek na disku uz nemam a presne jmeno ti rict nemuzu. Teoreticky by je mohl ale umet otevrit ImageTool z FS SDK.
A dalsi co me napada, pokud tedy nemas v tech *AF primo sablony na repaint... Slo tusim ulozit texturu 256x256 ve formatu BMP 256 barev jako *AF a FS2000 ji zobrazoval korektne. V nizsi verzi to samozrejme nefungovalo.
Vubec, co to je za model, ze pro nej neni nejaka modernejsi verze a musis pouzivat tu pro FS2000?  |
|