|  | |  | Na motoru 
F-104 měly malá křídla s minimální schopností plachtit, výpadek (jediného) motoru znamenal ztrátu letadla. Navíc ta letadla vyžadovala pevnou a dobře cvičenou ruku, chybu neodpouštěla. Ztráta rychlosti znamenala pád, v drtivé většině případů nevybratelný. Němci během služby ztratili 30% letadel, Kanaďani dokonce 50%.
(z mých poznámek k CF-104 )
|
| |
 | Video - csa258  | 05. 02. 11 v 22:10 |
|
 |  | Video - Johnny pilot  | 05. 02. 11 v 22:26 |
|
 |  | Video - astrak  | 05. 02. 11 v 22:32 |
|
 |  |  | Video - Johnny pilot  | 05. 02. 11 v 22:34 |
|
 |  |  |  | Video - astrak  | 05. 02. 11 v 22:40 |
|
 |  |  |  | Video - astrak  | 06. 02. 11 v 09:25 |
|
 |  |  |  |  | Video - Johnny pilot  | 06. 02. 11 v 13:28 |
|
 |  | Video - Lejzy  | 05. 02. 11 v 22:37 |
|
 |  |  | Video - jožo  | 05. 02. 11 v 23:04 |
|
 |  | Video - ondras  | 06. 02. 11 v 07:54 |
|
 |  |  | Video - leonell  | 06. 02. 11 v 09:40 |
|
 |  |  |  | Video - csa258  | 06. 02. 11 v 09:49 |
|
 |  |  |  | Video - jožo  | 06. 02. 11 v 10:41 |
|
 |  |  |  | Video - dandee  | 06. 02. 11 v 20:04 |
|
 |  |  |  |  | Video - kuma  | 07. 02. 11 v 21:31 |
|
 |  |  | Video - Zdenda  | 06. 02. 11 v 14:45 |
|
|