Nikdo nezpochybňuje validitu tvých informací. Bohužel přístup laiků k letectví buď odpovídá přístupu k automobilismu (nesvítí světlo? dojedu! Táhne to vpravo? Dojedu! Nemůžu to nahodit? Použiju kabely a dojedu!), obvykle nechápou striktní pravidla, která se v letectví vážou k závadám a kafrají že s takovou ptákovinou se musí vrátit na letiště vzletu. A nebo dojde k druhému extrému, že se každýá drobná závada považuje za něco strašně nebezpečného.
Pak se stane, že 154ce selžou akumulátory (bylo to tuším v Japonsku) a je z toho pomalu zpráva na první stránce, jak máme příšerně zastaralou vládní flotilu. Totéž se stává, když dojde k vážné nehodě dopravního letadla, a pak čteš pomalu obden v novinách, že to a to letadlo se vrátilo na letiště (protože nesvítila kontrolka podvozku) nebo že tam a tam byl kouř v kabině (a přitom to byla kondenzace v klimatizaci). |
|