Heleď opravdu to příliš rozebíráš...poruchy autopilota jsou celkem běžný jev - ať už že to dělá něco jiného než by mělo, až po kompletní výpadek. Proto tam máme dva nebo dokonce tři. A dokonce všechny tři můžou být nefunkční pro zcela normální let (s drobnými omezeními).
To samé vypovězení hydrauliky...je celkem běžný jev, že dojde k nějaké poruše některé ze spousty trubek a hadic, které procházejí letadlem - přece jenom celkem běžný tlak 3000psi není úplně málo a pohyblivé části jsou dost namáhány. Typickým slabým místem bývá podvozek - celá hydraulika se tam musí několikrát za den umně poskládat a vysunutá trpět všechny vlivy počasí, takže se prostě občas stane, že podvozkový okruh někde získá trhlinu a dojde k úniku. Ne nadarmo má třebas Dreamliner řešenou hydrauliku zcela jinak než ostatní letadla - poruchovost a náročnost na údržbu je jedním z hlavních faktorů. |
|