Jinak pokud by někoho zajímala volba SEPARATE THRUST LEVERS, tak to není jenom tak nějaká věc pro parádu. Letoun má reverzovatelný jenom jediný (prostřední) motor, což Felis samozřejmě ví a simuluje*. Takže v praxi se aktivuje reverz a přidává tah středního motoru, který brzdí, kdežto krajní motory zůstávají na tahu, který umožní přechod na případný GOAROUND. Toto v simulátoru naplno vyzkoušíte jen se třemi pákami tahu - což nemám 
Právě proto, aby se to dalo použít, se nastavuje ona volba. S jedinou pákou totiž nejspíš model ignoruje stav krajním motorů (nebo je sám stáhne) a zvyšuje tah jen na středním. A naopak při GA musí být nejprve vypnut reverz a následně všechny tři motory postupně navyšují tah.
Mimochodem, ten reverz se aktivuje při přistání na krátké dráhy ve vzduchu, to taky není moc běžné.
* Být to Klaueho ERJ-140 už by tam seděla poznámka: "Nesimulováno, protože to X-Plane neumí". |
|