Tak ked vidím túto debatu,tak aj ja pridám svoju trošku do mlyna,
Samozrejme si myslým,že nikto po nikom nechce aby vypisoval let v hladine,a waypointy(myslené IFR),ale tie základné veci pri odlete,a pri prílete by sa písať mali.Myslým,že to človeka až tolko nezaťažuje,a pre ostatných čo sú v blízkosti to je prospešné,no a tým čo sú daleko to len prebehne lištou,a je im to jedno,ale určite ich to nejak neobťažuje.
Ono je to furt lepšie jak byť ticho,a potom sa stane,že sa blížim k letisku,a od začiatku STARu píšem heslovite svoje zámery až po opustenie dráhy,(není toho až tak moc...),a tesne pred poslednou zatáčkou sa predo mnou objaví nejaké lietadlo,o ktorom síce viem,že sa blíži k letisku ale podla servinfa by malo sadať 5 min po mne.Lenže on si dá nejaký DCT,a už je predo mnou.
To že ho dá,je v poriadku,ale nič by sa mu nestalo keby za 10 s napísal na UNICOM:XXX pass XXX ,DCT XXX,report final ...
Potom není problém spomaliť,alebo zrychliť,ale sa nejak inak prispôsobiť
A takáto vec sa mi nestala ani raz,ani dva krát,ale velakrát,a aj preto už na IVAO nelietam,ale každopádne by sa písať malo-nato to je... |
|