FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 14. 11. 2025, svátek má Sáva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR Jeden příspěvek | Celý strom
Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR   2. 7. 2002 / 14:02Marky Parky
Maximalni velikost stahnutelneho ctverce cernobile 10m/pix mapy je neco malo prez 4000x4000 pixelu = ctverec o rozmerech 40x40 kilometru. Tato oblast je o nekolik pixelu vetsi, nez oblast 0.58x0.35 uhloveho stupne.

Po vyriznuti, resamplovani a DXT kompresi tato oblast da priblizne 52MB bitmap a 3MB autogenu ( pokud nejaky bude ) = balik 55 MB.

Navrhuju celou republiku rozdelit do techto baliku a zahajit jejich postupnou tvorbu. Za vychozi bod navrhuju urcit 50* ss, 14* vd ( levy horni roh tohoto pocatecniho ctverce je 13,710*vs, 50,175*ss ). Stred i levy horni roh kazdeho dalsiho ctverce pak bude posunut o 0,58* vychodo-zapadnim smerem resp. 0,35 severo jiznim smerem.

Kazdy takovyto balik pak bude samostatne instalovatelny jako scenario
a) aby se nestahovalo moc najednou
b) aby se mohla republika zaplnovat prubezne
c) aby na tom mohlo delat vic lidi najednou
d) aby to mene zatezovalo FSku

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A bombonek na zaver. Spocital jsem, ze tech ctvercu bude potreba cca 60. A kdo umi nasobit ( 55*60 ) tak tomu vyskaku pred ocima cislo 3GB. Jak se tesite????
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ