FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR Jeden příspěvek | Celý strom
Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR   2. 7. 2002 / 14:02Marky Parky
Maximalni velikost stahnutelneho ctverce cernobile 10m/pix mapy je neco malo prez 4000x4000 pixelu = ctverec o rozmerech 40x40 kilometru. Tato oblast je o nekolik pixelu vetsi, nez oblast 0.58x0.35 uhloveho stupne.

Po vyriznuti, resamplovani a DXT kompresi tato oblast da priblizne 52MB bitmap a 3MB autogenu ( pokud nejaky bude ) = balik 55 MB.

Navrhuju celou republiku rozdelit do techto baliku a zahajit jejich postupnou tvorbu. Za vychozi bod navrhuju urcit 50* ss, 14* vd ( levy horni roh tohoto pocatecniho ctverce je 13,710*vs, 50,175*ss ). Stred i levy horni roh kazdeho dalsiho ctverce pak bude posunut o 0,58* vychodo-zapadnim smerem resp. 0,35 severo jiznim smerem.

Kazdy takovyto balik pak bude samostatne instalovatelny jako scenario
a) aby se nestahovalo moc najednou
b) aby se mohla republika zaplnovat prubezne
c) aby na tom mohlo delat vic lidi najednou
d) aby to mene zatezovalo FSku

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A bombonek na zaver. Spocital jsem, ze tech ctvercu bude potreba cca 60. A kdo umi nasobit ( 55*60 ) tak tomu vyskaku pred ocima cislo 3GB. Jak se tesite????
   Seznam příspěvků  

Re: Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR   2. 7. 2002 / 17:12Petr Bednář
No, já už jsem cosi podobného dělal, takže si to představit dokážu.. Tedy abych byl přesný - nedokážu. Ta myšlenka je lákavá a moc se mi líbí, ale je Ti doufám jasný, že je to naprostý ŠÍLENSTVÍ ... )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR   2. 7. 2002 / 18:09Martin Sedlařík
No uvidíme do kdy nám vydrží nadšení

Každopádně kompletní barevný podklad 30m je už doma a předpokládám, že totéž budeme konstatovat s CB 10m tak zítra. No a pak jen rozřezat, správně naladit a sladit barvu a počástech resamplovat. Prostě pohádka a procházka růžovým sadem ... ))

Ne nejdsem takový najivka, je fakt, že ty objemy dat jsou děsivý.

Každopádně je důležité vymyslet nějaký jednoduchý a lehce opakovatelný postup pro kombinaci CB a COLOR. Tak pokud máte někdo zkušenosti a chuť (poradit či i spolupracovat) bude to mooooc fajn.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR   2. 7. 2002 / 18:20Marky Parky
Hlavni myslenkou pro to aby to bezelo je na jednom kusu odlatit maximalne automatizovatelny algoritmus, kterym ppak zamestnat masinu druhou v dobe, kdy budu on-line letat ))))

No tak snadny to asi nebude, ale priblizne takovej je asi muj zajem.

Jo petre nevis s tim pouzitim Brigthnes slozky z jedne textury a Barevnych slozek z te druhe??? Nechce se mi to sam kodovat, kdyz neco takovehu urcite uz nekdo nekde udelal..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Finalni navrh na usporadani postupu vyvoje fotoreal. CR   3. 7. 2002 / 07:53Petr Bednář
Já si každopádně myslim, že univerzální postup neexistuje vzhledem k unikátnosti každé textury, ale postupoval bych tak, že si to na jednom čtverci vyzkoušim ručně ve Photoshopu, zapisoval bych si postup operací a pak si naprogramuju Batch Operation přímo ve Photoshopu.... zbytek je autohračka...
Rozhodně bych se tedy nepouštěl do nějakého zbytečného hledání algoritmů, které jsou už dávno vymyšlené..
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ