FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
To co se stalo ... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To co se stalo ...   3. 7. 2002 / 23:13Pavel Svoboda
Nikoliv, vertikální rozestup je svislá vzdálenost dvou povolených letových hladin. Svislá vzdálenost při RVSM je 1000ft ( ~300 m ).
Čili - jsou povoleny lety v hladině např. 35.000ft ( FL350 ) a nejblíže výše 36.000ft ( FL360 ). Ten rozdíl je ten takzvaný "separation minima".
Dříve ( do letoška, tuším do dubna ) to bylo více, ale pokrok nezastavíš...= vejde se teď více hladin a tudíž i více letadel.
Samozřejmě stále platí, že při letech na východ se použijí jen liché hladiny ( FL350 ) a na západ sudé ( FL360 - to bylo právě to, že oba stroje letěly na západ, tedy správně v sudé, ale shodou okolností stejné letové hladině ). To samozřejmě není špatně , ale někdo je musí včas vyhnout.
PavelS
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ