FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 17. 5. 2024, svátek má Aneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Plánovač letu Jeden příspěvek | Celý strom
Plánovač letu   15. 9. 2011 / 20:48
Fabo™   
Kdyz rikas long haul, predpokladam, ze mas na mysli zejmena step-climb. Pak plati obzvlaste jestli uzivas IVAO pocasi, ze vitr na hladine je vsechno jen ne spolehlivy. Rozdil 40kts proti planu neni nic nezvykleho, a kdyz letis se stejnou spotrebou misto rekneme 440KT GS 400, tak se ti to projevi na poloze optimalniho step-climbu celkem hodne. I kdyz teda planovani step-climbu je prave jedna vec na kterou se u PFPX hodne tesim a rozhodne ji budu vyuzivat, presnost, nepresnost.

Spis jsem mel na mysli ToC a ToD, a ty se skutecne muzou menit docela hodne. Pomineme-li odlet, zejmena na delsich letech je draha v uzivani na pristani docela loterie, jelikoz nejspis ne zrovna casto mas k dispozici spolehlivou predpoved na 12 hodin a vic, a takova zmena STARu a priletu udela klidne 30 i vic mil, navic s ruzne delanymi omezenimi.

U rizenych letu te pak krom delsich/kratsich priletu a odletu cekaj treba zkratky, ktere taky par desitek mil udelaj, a tezsi letadlo klesa taky jinak nez lehci.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ